Toppen dag!

Åkte till Ätrabygden och tävlade med Dumle idag.
Han va super fin! Finns inte så mkt mer att säga!

LC
Bäst av rundorna. Fick tillbaka honom på många distanser och han låg inte alls på så mycket.
På en linje 5-6 så drar han till vänster, det är precis att jag får tillbaka honom så han kan hoppa.
LB
Det hände en san på banan när jag var på framhoppningen. Någon som kraschade o gick omkull över en oxer.. Sånt som händer på tävlingar tyvärr! Så det tog typ en halvtimme innan ambulansen kom och tävlingarna kunde starta igen. Iaf, dumle var rätt trött efter första rundan. Varmt och kasst underlag. Hoppade inte fram alls mycket. Inne på banan märkte man direkt att han var seg. Han slog med huvudet och jag fick sega reaktioner både frammåt och bakåt. Men han kravlade sig över alla hinder och vi blev nolla!
Var tvungen att ha musik till rundorna, mamma står och pratar en massa haha! Typ hoooooo! Håll håll håll håll!
Två små lila/vita rosetter fick vi altså med oss hem. Känn s bra med sånna här fina rundor inför LA debuten om 2 veckor. Jag menar jämför med harplinge!? Det  var ju typ hej kom och hjälp mig!
Hoppade av och stog i skuggan medans alla väntade på ambulansen. Det var sjukt varmt!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

grattis! Det såg jättefint ut, Andrea :)

2011-04-26 @ 16:22:26
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0