Svar på tal - Are you ever afraid?

anonym om Dagens +gårdagen:
Hej,
jag undrar om du någonsin varit rädd för något du gjort med hästar?
Har du varit med om några otäcka olyckor?

SVAR:
1. Nej jag är faktiskt väldigt sällan osäker på det jag gör med hästar och aldrig rädd. Jag skulle aldrig ta mig ann något som jag vet skulle kunna göra mig rädd.
Jag har varit rädd för en person i hästväg och det är mig själv, jag har varit rädd för mina egna misstag och att jag ska misslyckas med min ponny men det kanske inte räknas?
2. Jag har aldrig varit med om något riktigt allvarligt.
En sak var när jag var med min kompis och skulle fånga hennes ponny när jag blir påsprungen av en häst bakifrån. Den trampade på min rygg och mina revben mådde inte så jävla bra sen kan man ju säga..
Sedan har jag varit med om 2 ridolyckor. Vad jag kommer ihåg iaf. En gång var när jag blev nockad av hästen när jag satt på ryggen så jag svimmade på hästryggen och fick en lätt hjärnskakning.
En annan gång blev jag också nockad och bröt 7 tänder samt gjorde ett hål i min tunga som jag kan känna. Lite äckligt ;)



Så mitt svar på din fråga är följande;
You can't be afraid of something you where born to do.
`

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag måste fråga dej. När jag rider ut drar min ponny och rycker tyglarna ur händerna på mej. Rider på ett vanligt 3-delat och försöker att inte skapa dragkamp.

Vet du nått bett som verkar bra? Vill inte ha nått som är allt för krångligt.

2011-02-18 @ 23:28:01
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag måste fråga dej. När jag rider ut drar min ponny och rycker tyglarna ur händerna på mej. Rider på ett vanligt 3-delat och försöker att inte skapa dragkamp.

Vet du nått bett som verkar bra? Vill inte ha nått som är allt för krångligt.

2011-02-18 @ 23:28:32
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0