Dag 10 - mina drömmar

Mina drömmar..
Hm, i framtiden är nog samma sak?
Hur som helst så vill ja ha ett eget fint försäljningstall med massa hästar som går på hög nivå.
Ha en bra källa utomlands där jag importerar mina hästar.
Själv vill jag har meriter tom 150 hoppning.
Kort och gott så är det vad jag vill.


Dag 1 -
Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0