14/2 i film och bild

BanbyggarN
Vilse i ridhuset?
Blöt hest =)
söto
Min lilla bäbis :)
Shit va pigg ponnyn va!
Nu hoppas han en gång i veckan men tror att det skulle behövas två ggr, typ en dag med gymnastik och en "bana".
Han är inte het eller stark innan hindret, men efter drar han på som bara den!
Ska börja med lite övningar där han får tänka själv.
har inte velat göra det innan eftersom han är så liten, men samtidigt får han inte lära sig att det är ok att dra iväg efter.
Ska hoppa han i slutet av veckan och då ska ja sätta upp 4 små hinder med ett galoppsprång mellan varje och sedan höja upp den sista så han lär sig att respektera hindret lite och backa ifrån.
För jag tror att det är när han skjuter iväg sista galoppstprånget som han får med sig farten i landningen.
Får se hur det går!
Xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: stella

Till Andrea: vad tycker du om Dyon the difference? Jag var påväg att köpa ett men min mamma hade hört runt och dom hon frågat hade sagt att det inte gett någon skillnad/bortkastade pengar. Ser du det så eller har du märkt av någon skillnad? Skulle du kunna dra fördelar/nackdelar? :)

2011-02-15 @ 14:59:49
URL: http://www.dufina.se
Postat av: Lovisa

Guuud vilken fin design ni har nu :D älskar den!!

2011-02-16 @ 07:12:02
URL: http://loviisaslife.blogg.se/
Postat av: Ponnysnack

Till andrea: Använder du väst när du rider (hoppning, dressyr osv)? :)

2011-02-17 @ 10:54:37
URL: http://ponnysnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0