God natt + lite snabbt om dagen

Kom in till götlaborg vid 3 träffade johanna vi gick på mässan en timma kanske sen mötte vi klara, elvira och tove så då gick väl skilda vägar (hon med sitt kalmarfolk så att säga), gick runt lite med dem i väntan på carro och ja när curran kom så chilla vi runt lite med klara,tove&elvira.
Och ja resten av kvällen spenderades ja med dem då ;)

Fick med mig lite saker hem iaf bla. mina Animo ridbyxor med hjärtan!!

*John Whitaker Schabrak *Animo Ridyxor *Kingsland tröja *Sprenger stigbyglar * Svart swarovski pannband

(glöm inte att det var andrea som dissade schabraket inte jag!)
nu ska jag nana och ladda upp för ännu en dag på scandi, blir att gå med Emma på förmiddagen och anders och sen kommer carro givetvis!

Kommentarer
Postat av: mathilda

O.o Ridbyxorna! Nu blir jag lite kär (a) Vad fick du ge för dom? Måste skaffa ett par asså! :D



Grym blogg btw :D

2011-02-25 @ 09:59:51
Postat av: ellen

Båda har hittat jättefina saker :)

2011-02-25 @ 10:03:36
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/
Postat av: emma

betalar du dina grejer själv? :)

2011-02-25 @ 11:50:23
Postat av: Julide Yoldas

så himla snyggt!

2011-02-25 @ 15:14:05
URL: http://juulideyoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0