Highland!

Nu är jag nere i kungsbacka igen.
Åkte hemifrån vid 9 imorse för att kolla GP-ponnyn först.
Massa goa gamla minnen dök upp.
Kommer skriva ett litet inlägg om det imorgon!
Men hur som helst är det alltid lika roligt att möta ponnyfolket! Var så länge sen ja va ute på tävlingar nu..
Om 3 veckor är jag dock igång igen om allt går som det ska.
Grattis till Klara oxå som gjorde en super fin runda i LA! <3
Nu ska jag iaf ner till pollen min och kolla så att allt är fixat, samt rida runt lite i jeans! Ta inte efter mig, men jag är så sjukt trött och skall bara jogga av honom , så det får duga :)
Imorgon är det hoppträning för sussie, kulkul.

Kommentarer
Postat av: sofie

grattis :)

2011-02-21 @ 12:10:42
URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0