Skandinavium!

Bilden fick inte plats därför kan det vara svårt och se :/
Egentligen behöver jag verkligen inget annat än martingalen & en antiglidpadd/gelpadd!! Glömde av det på bilden.
Men de är de två sakerna som jag behöver nu, och det kommer ju att hamna på under 1000-lappen (y
Jag har allt jag behöver just nu, förutom stövlar men dom är ju på lagning  :)
Kommer faktiskt inte på något alls som ja kan behöva!
Jo juste, jag ska göra en "Carraig Donn" skylt som man kan ha på tränsets nackstycke
samt en "Andrea Olsson" skylt att skruva fast på sadeln ;)

Någon läsare som tycker att jag kanske saknar något ?  :)

Kommentarer
Postat av: ANNA NORDBECK

vart i sadlen ska du skruva fast den skylten? :)

2011-02-16 @ 21:21:36
URL: http://eliani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0