Svar på tal



olivia
om Sveriges Ridgymnasium:
får man bara ha med sig en häst eller hur funkar det där ? genne har ju två ? :P

Svar: man får ha med sig två om det finns boxplats. Jag hade ju både filip och dumle i början. Men bara en av hästarna står där gratis och man får ta hand om extra hästen själv.

Ellienore J Segervall om Sveriges Ridgymnasium:
Vet du om det är lika dant i varberg?

Svar: Ingen aning faktiskt, men tror inte att dom har samma möjlighet till boende där.

Malin om Sveriges Ridgymnasium:
vad betalar du ungefär för internat & stallplats?

Svar: Det får du fråga skolan, vill inte skriva ut summor på bloggen.
Men stallplatsen är gratis men man betalar för foder, spån och gödselhantering.

Anonym om Beställt!:
är det du själv som betalar alla saker som köps till dumle? :)

Svar: Just det tränset var min mamma så snäll och betalade, vilket hon oftast gör.
Har jag pengar betalar jag, men de brukar ta sluta väldigt fort.. Haha..

Emma om Beställt!:
Hej!
Jag har en fråga. Är det mässingsfärgade eller silverfärgade spännen på tränset du säljer? :)

Svar: Silverfärgade :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah, detta kanske börjar bli enformigt, men eftersom att du (Andrea) kan ganska mycket om bett så tänkte jag att du kanske kan lite om tänder också.

Tycker du att man ska raspa hästarnas tänder? Gör du det. Ja eller nej & isåfall varför ? :)

Svara gärna på min blogg :P

2011-02-04 @ 20:19:41
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej tack :D

2011-02-04 @ 20:45:23
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: erika

Vilket sverige ridgymnasium går du på? :)

2011-02-06 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0