Update

Förlåt för min update, men här kommer förklaringen.
Vi har haft fullt upp!!
Igår och idag har vi ägnat all tid åt att mocka ut de 37 boxar som finns här i stallet. Vi har altså inte haft några lektioner utan bara varit i stallet från 5-8 varje dag, och sedan efter det ridit..
Igår så red Sofia Genne (askmoln) Dumle, jag vågade inte kolla.. Haha ne då men det som jag såg var (Y), dock vet ja ginte riktigt va ja ska skriva om de eftersom det var hon som red XD
Sedan idag så skulle ja egentligen ridit ut men eftersom han kommer stå imorgon så red jag ett ordäntligt pass.
Han var helt ok hela tiden, men sen ville jag verkligen sätta press på han och böjja igenom hela vänster sidan och det gillade inte den lilla gossen! Men efter några varv i bråk så blev han fin som fasen!!! Precis när jag skulle trava av :/ synd.. Red iaf i drygt en timme.
Imorgon så kommer jag åka in till skandi med min goa klass o vara där hela dan! Sedan är ja där hela fredag, lörda fm och sönda :)
Syper najs!!
Dock har jag inga pengar, men det gör mig inget. Har endå inget att köpa ;)
Tror att jag har 1200 kr ? Haha, jag överlever nog :) Hittar jag något super så kanske jag endå har en rätt snäll mamma? (a Hoppas du läser detta :D ?
dumles box
dumles box
Vi älskar att tömma boxar!
Fin stallgång :)
XOXO ANDREA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0