God morgon från mig med!

Ska iväg nu och kommer tillbaka någon gång i em så fram tills dess blir det tyvärr ingen update om jag inte hinner göra ett tidsinställt innan jag åker. Juste, Dumle vilar idag. Ska bara dit och ge lite kraftfoder, mineraler osv. Kanske kan ta med mig kameran så ni får lite bilder? :)
Juste, på lördag så åker alla mina gamla saker/förstora saker/försmåsaker till dumle bort. Ska nämligen till tre hästar och lämna in. 99% av detta är fina märkes grejer så tänkte klicka några kort på dom iaf någon är intresserad..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ta kort på saker så som träns förbyglar/martingals bett om du har

2011-06-09 @ 13:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0