Ingen bra dag

Kom precis hem från stallet nu.
Började med att jag skulle sadla och insåg att jag hade glömt sadelgjordsförlängaren. Måste nämligen ha den till min nya 110 cm gjord innan resåren har töjts ut. Men kunde faktiskt få på den utan problem till 2a hålen tom, fett stark brud är jag. Sedan började jag rida o det gick egentligen som vanligt med ja var typ allmänt irriterad, vet inte varför men störde mig på allt han gjorde. Tom. när vi skrittade ut störde jag mig på att han inte kunde gå rakt, asså vet inte vad det var för problem på mig.
Aja ridpasset iaf blev mycket volter och jobb med att få med oss yttersidan.
Får tagga om tills imorgon då det är hoppträning!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken tid ska du träna? :))

2011-06-13 @ 19:39:22
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0