ligger lågt

Det känns inte som vi är dem enda bloggarna som ligger lite lågt med uppdateringen för tillfället men så är det när man precis har fått lov, det finns roligare saker än att sitta slaviskt vid en data! Nej tack.
Men om en vecka har man väll tröttnat och då återgår uppdateringen till det normal, eller vem vet kanske imon ? allr beror på vädret och hur spontan man orkar vara.
Imorgon ska jag iallafall ha en heldag med min underbara skolkamrat Emma, efter att ha levt i fyra år tillsammans kan man inte vara ifrån varandra med än en vecka!
Alltså inget stall men ska försöka fixa några tidsinställda innan det bär av till slottsskogen.
Mamma tar hand om Ragge imorgon och hon ska antigen tömköra eller rida ut en långtur.
Beroende på om hon tömkör eller rider ut imorgon kan jag lägga upp min plan för Ragge det åter stående dagarna av veckan. Enligt mig skulle jag helst se att han bli tömkörd imorgon för jag vill verkligen ta en lång uteritt med honom på torsdag men samtidigt ska mammas vänner rida ut imorgon så vill hon följa med får hon.
Onsdag: Tömkör el. uteritt.
Torsdag: Tömkör el. uteritt
Fredag: Dressyr
Lördag: Släppa på bete, det blir lagom med metion för han kommer nog springa en hel del, första gången han kommer ut med kompisarna på 9-10 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0