morgondagen

Just nu sitter jag och kollar stallkompisar (en riktig gammal goding) och ska snart krypa ner under täcket för att sova. Morgondagen är väll relativt lugn, ska ta mig en lång sovmorgon och sedan ta dagen som den kommer till det är dags att åka till stallet.

Ska rida Druid imorgon, ska bli välldigt intressant och se hur han är nu, mamma tömkörde honom idag och han
var rätt så duktig på att bocka i galoppen och det jobbiga med honom är att han är lika duktig på att bocka utan ryttare som med... Jag hoppas att jag kan lyckas hålla mig kvar och att han är någorlunda lugn.
Ragge får stå imorgon, han har inte stått helt på 1,5 halv vecka så det kan han han få förtjärna, kanske tar en prommenad om vädret tillåter.

Min kille som 4a-5 åring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0