Ojoj vilken röra..

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade. Undrar ni varför?
Jag har haft totalt fullt upp!
Som ni vet går jag i skolan och bor nere i kungsbacka med hästen och allt. Och nu är det dax att flytta hem.
Dumle och halva mitt rum åkte hem i söndags och då var det ju massa fix med honom. Sedan åkte jag tillbaka ner igår för att packa det sista, sover över här nere åker till tandläkaren idag och i em. åker sista lasset hem...
.
Kan ni förstå hur sorligt det är? Människorna jag bor med kommer jag antagligen inte få träffa på hela sommaren.. Känns konstigt att gå tillbaka till "sitt gamla liv".
.
Just nu då. Dumle går ute på vinterbetet dygnet runt för att vänja sig lite vid gräset. Rids lite försiktigt nu för vet ju inte hur han sover. Tävlingsmässigt så ska jag försöka planera in en tävling denna helgen eller nästa. Lutar åt askim nästa helg? Efter det blir det ett litet lov på honom på typ 3-4 veckor. 1 vecka står han helt de andra rids han varannan dag/ridsut osv. Sedan får vi ju ser hur allt går, kanske kommer något ivägen som gör att man får planera om hans vila men jag utgår ifrån detta.
.
Kommer bli en fullspäckad sommar kan jag lova er!
Hemma till den 20e för då åker ja till spanien (gästbloggare är fixad)
Hem från spanien 5 dagar innan ja börjar jobba
Då blir de falsterbo iaf någon dag hoppas jag
Sedan jobbar jag i 4 veckor hoppas att tävla något under tiden
Sedan är det nästan dax att börja packa igen för att åka ner till Kba!
sedan händer det lite hästiga saker oxå som jag hoppas går vägen.
.
Nej men nu vet ni ju hur läget är, jag har ganska fullt upp även idag. Men så fort jag bara kan så ska jag sätta mig och ladda in alla bilder som jag har hemma och även ta med systemkameran till stallet imorgon.
ps. jag och lisa gjorde en videoblogg vid poolen iförrgår som snart kommer upp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också ganska fullt upp, skolavslutning imorgon och kreta på torsdag, måste börja packa XD

2011-06-07 @ 16:15:28
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej!

Jag ska söka gymnasium nu till vintern och är lite intresserad av höglanda ^^ Men vart ligger det ? :)

2011-06-07 @ 22:01:33
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0