Bilder - Ragge

Har iaf lite bilder från idag fast än det gik så dåligt.
Glämde berätta för er att carro fick rida lite förut eftersom vi körde fast, provade även på att rida på Pessoa och det var varken dåligare eller sämre så absolut inget jag kommer fortsätta rida på!

Dagens outfit, Kingsland all over + tretorn.

Svart swarovski pannband - hot.

Ragges outfit, Dyon träns m. swarovski pannband och Pessoa bett, Hansbo schabrak, Wintec sadel och fleece täcke.

Carro och ragge, om jag nu ska leka lite terapeut så tycker  jag personligen som känner han så väl att han inte har samma energi i ögonen.



Min finaste.

Kommentarer
Postat av: sofia

blicken känns lite död på honom faktiskt :/

2011-03-26 @ 22:47:43
URL: http://sofiaaxh.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

Du har väl inte ridit på pessoabett innan ? :o

2011-03-27 @ 16:36:55
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0