Favoriter




Denna filmen den betyder så mycket för mig, dels för att allting gick sp himla bra detta ridpasset han stannade inte en ända gång, första gången vi galloperade på 4 månader och det var sista gången jag red han innan skadan.
Jag kommer ihåg att jag hade en sån underbar känsla under hela ridpasset, den känslan som jag letar efter varje ridpass - när allting faller på plats!

Och denna bilden utstrålar för mig Kärlek och Glädje, den är liksom så ful att den blir fin så ja har bestämt mig för att köpa den av Karin.
Sen är hela bilden så "OSS", vi hör ihop helt enkelt!

Sen har jag massa mer bilder på oss som ligger varmt om hjärtat som jag aldrig får nog att kolla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0