Gårdagen.

Blev så att jag red Ragge igår iallafall.
Red ut honom en liten mini runda först och sedan lite inne i manegen. Blev en riktig lättnade efter gårdagens ridpass då allt funkade som vanligt igen! Jag tror inte jag blir klok på min lille herre som verkligen har en vilja utav stål men det har jag också så... haha.
Just nu måste jag bara koppla bort tanken att han har ont för det har han inte och detta låter hemskt jag vet men antingen håller han eller så håller han inte och det finns bara ett sätt att ta reda på det och det är att rida på tills vi ska tillbaka.


Ni ska se hur mysigt det är i lugnet, det är som om man är i Narnija.



Skrittade av honom barbacka efter ridpasset, så bjuder på en fin serie när jag gör ett graciöst upphopp ;)


Tur att min bäbis är så snäll :')

Godiiiisssss.

Har lite mer bilder från när jag red i ridhuset men hinner inte rensa dem nu men ska slänga upp dem någon dag! :) Om ni vill så klart... ?

Kommentarer
Postat av: nelly

hej , jag vet att du ibland tror att han har ont och du har full anledning att tro det , eftersom han har varit skadad men tänk såhär istället ; han är en ungponny ! alla ungponnysar hittar på bus , är lite ungponny aktiga , stannar och busar osv.. :)

hoppas detta kan vara till hjälp då det har hhjälpt mig mycket :)

2011-03-28 @ 19:57:39
URL: http://ccchipper.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag älskar din hjälm!XD

Är det lamicell?

Var finns den och vad kostar den?

Kramkram



P.S Grym blogg!

2011-03-29 @ 13:29:02
URL: http://lalleryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0