Golden Rainman..

Börjar tvivla ännu en gång. Han har ju börjat stanna igen nu och min känsla är inte bra, jag känner han så bra och känner minsta lilla skillnaden. Han går inte ärligt, han gör som han gjorde "förr" han står emot i varje steg vilket han inte gjorde förra veckan.
Varför ska det alltid bli en kepp i hjulet för oss.. ?

Dagens ridpass var katastrof som ni säkert redan förstått.  Jag vill inte bli arg på han mer för det känns inte rätt, han är inte som vanligt det kan jag sätta fingret på. Men vi ska rida några dagar till och fortsätter han på detta viset måste vi åka tidigare än tänkt till vetrinären.

What are words, If you really don't mean them
When you say them.
What are words If they're only for good times then they don't.
I will always love you.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Jag har fått exakt samma problem med min ponny dom senaste 2 veckorna. Fast jag har ju ett sto.

Jag vet inte om hon är brunstig. Eller om det är något med vädret eller med hennes päls.



Hoppas att det ordnar sig med din häst! Kämpa på=)

2011-03-26 @ 18:49:22
URL: http://linasjumpingdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0