Helgen

Hello bloggreaders!
Har precis kommit upp efter att ha skuttat lite med Dumle i ridhuset. De va rätt mycket omkring, transporter på utsidan och islänningar i ridhuset så han va ganska jätte spännd. Men inte dum, ne verkligen inte.
Själva hoppningen gick bra, jobbade mest på att jag skulle hitta flytet. I början så höll ja i honom typ hela tiden men sen i slutet kunde jag slappna av och hade mycket bättre hinder förmåga - jag har väldigt lätt för att bli fast i att hålla hela tiden. Måste öva på att rida mer med benen och ögonen.
Men vi jobbar på't!
Hursom helst så är det mycket att göra denna helgen.
Vi börjar med att imorgon tillbringa en heldag i Helsingborg..
Så imorgon blir det vila för Dumles del!
Sedan på söndag så kommer mamma ner och vi åker och kollar på D-ponnyn och ser om vi passar tillsammans, sedan ska jag ju även rida Dumle oxå.
Mycket häst denna helgen men det gillar vi!
Hoppas att ni får en lika trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0