Hoppträning

Har precis kommit upp från hoppträningen nu. Vi hade banhoppning idag, kulkul!!
Började med att värma upp på enstaka hinder och då gick han la ok typ, drog iväg lite efter hindren men inte så farligt.
Sedan satte vi ihop linjer o tillslut en banan. Jag kan inte klaga på ponnyns insats men egentligen inte på min egen heller. Vi var lite ringrostiga och ingen av oss var värst allert idag. Han var seg för rektioner och jag var dålig o seg på att inverka. Hoppade först igenom banan på ca 80 cm, det var inga problem direkt, bara lullade igenom.

Sedan höjde vi upp till drygt en meter och då blev han 100% loj. Gjorde om banan X antal gånger för att han antingen blev flack eller la in ett till, fick inte till några runda fina språng.

Sedan till dagens miss, vi lullade på mot ett räcke o låg inte speciellt stort. Men av någon anledning såsov min lilla ponny eller något o "la in" ett till (dvs, ramlade RÄTT IGENOM hindret.. -.-)
En riktig Peder Fredriksson fail. Fast vi låg inte alls lika stort som han gjorde ;)

Där har ni våran hoppträning, ingen höjdarinsats direkt.


Andrea Olsson?


Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas allt gick bra! fin blogg :)

2011-03-29 @ 16:04:10
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0