Me and you belong.

På onsdag är det dags igen, det blir förhoppningsvis ett utav dem sista besöken på åby.
Jag är lika nervös som vanligt fast jag tror att det kommer gå bra, men nu är det vinna eller försvinna antar jag.
Förstår ni hur underbart det kommer vara att få trava igen eller ? om så bara en lång sida så kommer det vara helt underbart och det tycker nog både jag och ragge!
Jag längtar så mycket till sommaren för då kommer vi nog få börja tävla igen och vi kommer - Kick Ass :D

Jag vet att jag tjatar om detta all the time men ni kommer ju få följa mig och ragge nu från skritt till tävling och det är kul för mig att sedan kunna titta tillbaka och tänka "gud vad bra vi är" , faktiskt, hur självsäkert det än låter men så är det ju det är ju jag och mamma som har kämpat med han och det är jag som kommer få han dit vi ska och ingen annan!



Kommentarer
Postat av: Sarah

vart har du köpt den saldelgjorden på första bilden?

2011-03-15 @ 16:05:46
URL: http://saaraholsson.blogg.se/
Postat av: naa

Är ni rika eller något? :O

2011-04-01 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0