Q & A

Anonym om Stallet:

Vad har egentligen hänt Me Ragge? Det känns lite förvirrat? Är han sjuk ? :))


Ja vad är det egentligen som hänt med Ragge .. ? Jag har väll inte berättat så detaljerat om vad det egntligen är och det tänker jag inte göra heller, men om du har missat det så har du missat ganska mycket!
Han oppererades under december månad för att han hade otöjliga gaffelbands fästen i båda bak, men nu efter 3 månader med skritt för hand och skritt uppsuttet i dem fem senaste veckorna så är det dags att åka tillbaka på ett återbesök på åby fall att det blir bra eller inte. Jag tror att vi kommer få det svaret imon.
Vi håller alla tummar och tår för att han är bra och jag  kommer självklart medela er så fort jag vet :)


Första gången jag satt på han, på ca 2 månader!


Kommentarer
Postat av: NellieB

Jag håller tummarna för dej å Ragge!!

2011-03-15 @ 20:54:57
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med nellie, hoppas det går bra! men vad gör du om du får svaret att han inte kommer bli bra? Vet att det är hemskt att tänka så men OM, säljer du honom och köper ny ponny/häst eller vad gör du då?

2011-03-16 @ 15:13:35
Postat av: natalie

håller tummarna för dig & ragge!

vet själv hur det är och jag hoppas innerligen att det blir erat sista återbesök! :)

2011-03-16 @ 15:46:37
Postat av: Emelie

Jag håller tummarna lisa! <3

2011-03-16 @ 16:33:03
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0