Sadel provning

Eftersom gårdagens ridpass gick bra så bestämde vi oss för att pröva sadlar idag en då.
Och velig som jag är hade jag sådan sjuk beslut ångest och det stog i valet och kvalet mellan 3 pessoa sadlar som alla låg bra, men tillslut bestämde jag mig för en Rodrigo Gen X Elite som både var skön och sjukt snygg! Påminner lite om min älskade Prestige.
Men för att den ska ligga helt perfekt skulle han stoppa den lite till så att den ligger precis perfekt och så ville jag ha en svart med och det hade han inte med sig, men den kommer troligtvis nästa vecka så jag får stå ut 1 vecka till med min dressyr sadel.

Vad tycker ni ? Är den inte snygg?!

Annars vill jag bara ge creed till min egna ponny som skötte sig så duktigt under sadel provningen trots många upp och avsittningar och sadlar hit och dit - Duktig Ragge.

Nawsi. Astan och ragge idag, var för övrigt underbart väder idag.


Kommentarer
Postat av: MLI - TÄVLINGSRYTTARE SOM VILL NÅ TOPPEN

nice sadel ;)

2011-03-28 @ 21:35:53
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Natalie

sjukt snygg sadel =)

2011-03-28 @ 21:53:56
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Karin

men vad ska du göra med all din bruna utrustning då? Till hästen alltså? :)

2011-03-28 @ 22:23:57
Postat av: Lamia / VINN BENLINDOR FRÅN KINGSLAND!

Skitsnygg verkligen! :)

2011-03-30 @ 14:53:30
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0