Tävlingen

Förlåt mina läsare jag skrev fel! Menade 11 i första, gud. Ni behöver inte dödsdömma mig!
Hur som helst..

LC
Han var fin men min ridning var inte den bästa. Man måste ha honom framför sig hela tiden o behålla stödet. Svårt han blir rätt så springig. Men nöjd med rundan i övrigt.

LB
Mycket bättre runda! Efter några språng så kom vi igång ordentligt.
Efter näst sista i omhopp trodde jag att jag va klar och red till utgången. Eftersom jag var första som kom till omhopp så trodde de på läktaren att jag oxå va klar. Så när jag var påväg ut så skriker dom på läktaren "13 andrea, nr 13"
la en volt och sen när vi kom på det så rev vi.
Mamma filmade dock inte det för hon trodde oxå ja va klar efter 12an.
Sjukt synd, var grymt nöjd med rundan i övrigt!!
12 fel, 4 för volt, 4 för riv o 4 för tidsfel.
Slutade 4 då det bara var 4 nollor i grunden.
xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, han är ju högt över!! Jättefint :) Grattis!

2011-03-21 @ 08:17:12
Postat av: Ida Dagson

varför slutade du o lisa blogga tsm?:O

2011-03-21 @ 11:01:08
URL: http://hagbyponnyer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! Jag kanske är lite trög men vem är fakir? Är han din häst?

2011-03-21 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0