Bilder

Som ni nog redan listat ut så ÄLSKAR jag bilder på Ragge och mig MEN jag har säkert runt 10000 bilder på honom så både idag och igår har jag rensat minneskortet till kameran som jag hade ca 3000 bilder på och nu sitter jag och lägger över alla bilder från datorn till hårdisken. Det är precis som när mitt rum är stökigt så får jag sån där obehaglig känsla och lika så nu när det inte är någon ordning bland bilderna, men sen är det segt att jag ska lägga över alla bilder från min andra dator till hårdisken också.. Men det är så skönt när man inte har några bilder bland "Bilder" i datorn utan att dem ligger på nätvärket och inte syns utan bara är där när man behöver dem!

Nej, nu måste jag fortsätta rensa - wiiiieee..

En utav alla 1000-tals bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0