Dagens planer

Ska till stallet vid halv 2 idag så innan dess ska jag försöka uppdatera mycket och även göra några tidsinställda så ni har något att läsa i eftermiddag ;)
Tänkte iallafall rida lite kullahagen och jag håller på att väga över om jag vill rida barbacka eller inte.. Jaja.
Kameran åker med så jag ska försöka ragga med mamma om det inte regnar så får hon ta lite härliga bilder.
Får se om jag hinner puttsa lite idag, inget akut eftersom jag puttsa i förrigår men ändå skönt att ha allt rent och snyggt!

Sist vi red i kulla hagen!

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Mysiga bilder :D

2011-05-15 @ 14:34:09
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kan du inte göra ett inlägg om hur du putsar och vad du använder osv? Hade varit jättebra :D

Jättebra blogg!! :)

2011-05-15 @ 18:51:31
Postat av: Lovisa (a)<3

Du är lite lång om man säger så...

2011-05-15 @ 22:20:00
URL: http://crazypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0