Dagens ridpass - Ragge

Var ju som jag sa igår hos Lisa för att mamma skulle rida en häst i hennes stall och för att Ragge ska få lite miljöombyte osv. men vi fick hjälp av Lisa idag med vilket jag tyckte var behövande.
Jag hade ingen vidare känsla under ridpasset och jag var inte riktigt hel nöjd med någon utav våra instatser. Men mamma och Lisa sa att det såg jätte fint ut så jag få gå lite på den känslan av att få beröm.
I slutet satte vi iallafall 2 ökningar i slutet vilket var skönt.

Sen är det inte alla 15 åringar som har kört bil med häst transsport.. ? haha.
Nej det gjorde jag inte heller utan jag satt bara och rullade lite fram och tillbaka för att han inte skulle sparka sönder transporten och sig själv medans mamma hjälpte Marina att lasta Limerick.
Han var nämligen välldigt otålig.

Det blir inget ullricehamn den 21 för jag har bestämt mig för att börja med en L:C så nu måste vi leta reda på på någon som är i slutet av maj.
Kanske vet någon utav er en dressyr tävling som ligger runt göteborg/alingsås, vid den ca 21-28 maj ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det fredag - helgen väntar , det är väl underbart ? ;D

2011-05-06 @ 23:26:12
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0