Dagens ridpass - Ragge

Idag var det som sagt dags att börja galoppera vilket uppskattades av både Ragge och mig. Han var så söt först förstod han inte att han skulle få galoppera, men sen när han väl började galoppera så gick det bra och sen efter några galoppsprång så var det precis som om att han fattade "åh shit jag galopperar" och  då fick till ett litet kråkhopp eller ja vad han nu gjorde..
Men han var iaf lycklig över att få galoppera igen och jag satt bara där med ett stort leende på läpparna och en skön känsla i magen!
Visst var det inte den finaste galoppen hela tiden men det kan jag inte kräva efter att inte ha galopperat på ett halvår.

Här kommer lite bilder och film från första galopp fattningen kommer till helgen eller liknande.


Världens finaste ponny!

Kommentarer
Postat av: Amanda L

Älskar bilder på er, du ser så glad ut!

2011-05-10 @ 22:31:11
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Angelina Svedbo

Så fina bilder! :D han ser ju inte lite lycklig ut :')

2011-05-11 @ 16:33:25
URL: http://ponydressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0