HISS!


Eftersom andrea drog en diss idag så drar jag en hiss.

Den är tillängnad till Stübben's putts grejer, dem är hel bra.
Läderkrämen gör lädret jätte mjukt och nästan lite "återfuktat", luktar inte speciellt dock men är verkligen super.
Tvålen är a m a z i n g , blir rent och det luktar så ljuvligt - faktum är att jag ställde min i mitt fönster en gång för att jag tänkte att värmen absorberar lukt ämnerna i tvålen vilket skulle leda till att det skulle lukta i mitt rum, misslyckades tyvär..

Sen förövrigt ska ni veta hur mycket putts grejer jag har, mamma är en fena på att köpa på sig diverse puttsgrejer, allt från läderolja till våtservetter för läder.. Har en låda knökad.
Och jag är nog en utav de få människor som verkligen gillar att puttsa gör det dock för sällan, förut puttsade jag varje dag men nu kanske bara 2 gånger i veckan, SKÄRPNING!

Kommentarer
Postat av: lisah;)

haha, ställde du den i fönstret? Så himla kul, hahahah! Jag kan faktiskt erkänna att tvålen luktar väääääldigt gott ;P hihi

2011-05-17 @ 09:21:24
URL: http://weestriiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0