Hur hinner bloggare uppdatera?

Ja man undrar ju ibland.. Jag som uppdaterar så fort jag är vid en dator ligger dåligt till bland de som uppdaterar bra endå..
Kollade på skönheten och odjuret och sov en stund mitt på dan. Eller ah blev 1 timma.. Gick sedan ner och tvättade dumles svans, lindade alla benen och stoppade om honom med sitt Scapa fleece.
Direkt efter så åkte jag till FjollFakir. Han var rädd för allt idag. Övade på att han skulle flytta sig undan skänkeln men inte så bra resultat..

Imorgon så är det som sagt tävling!
LB LA med båda. Åkte ju förbi KRK när jag skulle till Fakir och tävlingen skall vara utomhus :D Egentligen är jag en innomhus ryttare men Fakir behöver hoppa ute för att få igång sin galopp och dumle behöver vara ute för att få plats. Så jag hoppas att det blir bra och att hästarna sköter sig!
Har med mig 3 hästskötare + mamma. Det ligger ju granne med skolan så varför inte passa på att ragga med lite klasskamrater ;)?
Erika ska fota
Lillo och julia hjälpa mig med hästarna
Och mamma.. Hon lär la gå runt och prata med folket som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Lovis

Lycka till!

2011-05-08 @ 08:39:16
URL: http://lovisakerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0