Planer inför dagen

Först är det skolan som gäller och sedan så är det hemma blogga och så stallet.
Kommer komma upp tidsinställda under dagen bla. film från helgens dressyr start, lägger mesta dels upp den för min egen skull så jag ska se mina brister och se vad jag ska träna på och sen är det alltid roligt att kunna kolla tillbaka på det när det går bättre!

Ragge blir det lite små trimm för på ridbanan eller i ridhuset, ska öka upp galoppen ytterligare lite idag och ska försöka få honom och sätta sig lite mer på rumpan och försöka ha ett samlat tempo, kommer nog bli en del fattningar då han inte orkar hålla en kort galopp en längre sträcka och fattningar är ju jätte bra att göra för att stärka galoppen!
Mamma skrittade honom i 45 minuter igår så han ska iallafall vara utvilad och fin :)
Om jag hinner ska jag väll försöka puttsa lite också men Ragge är prio 1

Haha en härlig bild från ett utav de första ridpasset på ängen, man kan säga att han var mer än glad att få ha en ryttare på ryggen igen!


Kommentarer
Postat av: Ella

Sv. Nej ni är ju jätte söta ju!!!!!!^^

2011-05-24 @ 09:40:17
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Isabelle (Bella)

Ni är fullkomligt ursöta tillsammans!! :D

2011-05-25 @ 19:18:31
URL: http://isabellebroberg.blogg.se/
Postat av: carro

Vad har du för st på dina tretorn?=)

2011-05-25 @ 20:49:24
URL: http://tomacscampari.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0