plugg häst...

Sitter och pluggar på som bara den och mamma har åkt till stallet.

Hon och Jenny ska försöka tömköra den lille busen idag, dem senaste gångerna mamma har gjort det han vart helt tokig dvs. stuckit hoppat runt osv. så det har bara varit en onödig risk att göra det när hon är själv.
Men idag har hon som sagt fått med sig Jenny så det ska dem nog klura ut om det nu är så att en ska få gå vid sidan och hålla i han hela tiden..
Så jag håller tummarna att hon kommer hem med ett gått besked.

För övrigt kan jag passa på att säga att Ragge inte kommer få stå helt en ända gång till, han stod ju i Lördags och var helt kaos när vi skulle ut och beta. Så fort det rasslade till lite bland trändens löv så flög han rejält i luften.
Jag förstår inte vad han får allt bus ifrån så fort man inte sitter på honom.. ? Han behöver nog allt få lite mer respekt för han är ju lite för "på" hela tiden.

Haha sist jag och mamma tömkörde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0