Ragge som människa

Såg att Johanna skrev om hur hon tror att hennes hästar skulle vara som människor så jag hänger på den idéen och skriver om hur jag tror Ragge skulle vara för ni vet väll egentligen inte så mycket om hans personlighet ?

Golden Rainman: Jag tror att han skulle vara lite lik mig på vissa ställen såsom - en aning för kaxig och envis som en åsna. Fast Ragge är lite mer självgod än vad jag är, han skulle gått runt och tittat på folk som om de vore en irreterande fluga och han är inte chefen på företaget man vill trampa på tårna. Om han skulle gå i någon sport så skulle det nog vart golf då han skulle kunna ha dyra kläder och glassa runt i en golfbil dagarna i ända. Men om man lär känna han skulle man nog inse att han är världens snällaste som ställer upp. Somsagt en ganske tuff yta och ett självfrtroende som ligger på topp fast ändå ödmjuk.

Hur skulle ni förklara era hästar som människor ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kaxig ! ;)

2011-05-21 @ 21:31:35
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Stinaaa

självförtroende så det bubblar ut ur örona, kaxig, men otroligt snäll och försöker alltid finnas och förstå! :)

2011-05-21 @ 23:56:27
URL: http://stinalarsson.devote.se
Postat av: Sandra

Min Pålle skulle nog vart en liten tuff luffare. Han lullar omkring lite här och var han.

2011-05-22 @ 17:28:45
URL: http://goldponnyn.blogg.se/
Postat av: Malin

Muskulös, fjollig, och lite såhära divig.

Men ändå jävligt charmig och en brudmagnet!!!!

uhlala, ;D

2011-05-22 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0