Shoppat!

Har köpt ett par nya ridbyxor nu äntligen. Åkte iväg till svensk ridsport i torsdags.
Började med att prova ett par mountain horse, de va ju de jag helst ville ha.
MEN FY VA ÄCKLIA DOM ÄR!
Dom är lagom långa men vid "länden" släppte dom med minst 5 cm! och var allmänt breda runt lår och höfter..
Provade ner till strl 160 på barn och ingen av dem satt som jag ville. 150 var det ingen ide att prova för då hade de varit för korta.
Blev tillslut ett par JW byxor. En av de få som gör vita i strl 30 i lagom längd oxå. Ville egentligen inte alls ha sånna för att alla har verkligen dem. Men huvudsaken är ju att de sitter bra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Lisa

hejhej :) love eran blogg! men jag undrar: hur fixade ni eran blogg? med kategorier, färger och headern o.s.v...:) sjuk snygg blogg iaf! ;)

2011-05-07 @ 21:51:10
URL: http://ponnybock.blogg.se/
Postat av: mimmi

Mina mountain horse har jag barn storlek i. Dom sitter bra runt lår osv. Men inte i midjan, då jag måste ha skärp xd

Men man ska köpa dom i barnstorlek, man tjänar en hundring på det för 170 är typ lika stora som 36, så man kan lika gärna ta barn storlek då ;)

2011-05-07 @ 23:58:53
URL: http://mrunno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0