Snart är det dags.

Tänk vad fort tiden går, känns inte som det var alls längesedan jag fick börja skritta Ragge men det är ändå 3 månader sen och ytterligare 5 månader innan det så oppererades han.
Om 6 dagar får vi börja galoppera, det är ju sjukt.
Dem trodde först att vi skulle behöva skritta i 6-10 månader, ibland har man faktiskt lite tur i all otur.
Och sen den här långsamma prossesen vi gått igenom kommer ge resultat och då är det ganska gött att veta att det är BARA jag som har fått han hit, givetvis med hjälp av tränare osv men ryttaren gör jobbet tränaren handleder. Sen är jag stolt över mig själv som faktiskt har stått ut hela tiden även om det vart extremt jobbigt ibland så har jag ändå följd fullt mitt "uppdrag".
Kommer bli spännande att se vad han kommer kunna åstadkomma i sommar.

(för er som har missat detta helt så visade det sig i höstas att Ragge hade för otöjliga gaffelbands fästen och fick darför oppereras, han är nu under igång sättning och ska vara helt igång till sommaren men tyvär kommer hoppningen få vänta tills augusti)

Bild från det första ridpasset, 11 feburari 2011.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det har gott riktigt fort och det har varit jätteroligt att följa dig och Ragge igenom det här.



Lisa du är så otroligt duktig och du vet vad du håller på mig. Vill verkligen att du ska veta det att det finns så många som tycker så om dig. Sluta aldrig kämpa! <3

2011-05-05 @ 20:57:08
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: josefin

ni är så fina ihop!

2011-05-05 @ 23:09:01
URL: http://chola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0