thank u

måste verkligen säga detta att du har gjort ett sånt otroligt jobb med honom! har följt dig och ragge ett bra tag nu och jag blir helt mållös när jag ser er två nu! du är verkligen en förebild till mig som höll modet och hoppet uppe under perioden där ragge var skadad. helt otroligt! jag är helt 100 på att ni två kommer gå långt! ni är fantastiskt fina tillsammans.



Hihi nu fick jag nästan lite tårar i ögonen, jag vill passa på att tacka alla för era snäll och värmande kommentarer! U rock.


Inget snack om att ponnyn kan men jag måste lära mig att rida han.
Btw. var det någon som sa att jag skulle höja handen för att få han rundare i formen och det stämmar nog välldigt väl- kolla bara på bilden, lite hög hand och han går i extremt rund form (nästan lite för rund, behöver komma ut med nosen lite)

Kommentarer
Postat av: elin

snygg ponny :D

2011-05-02 @ 22:29:20
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: Greta

Håller med! Han har verkligen blivit mycket finare och jag tycker din ridning har utvecklats mycket också! :)Försök att "lyft" upp huvudet på honom lite, du ska självklart inte bära upp honom själv men upprepa det tills han fattar :) Nacken ska ju vara den högsta punkten, nu är halsen det. Men fortsätt som du gör så tror jag att det kan gå riktigt bra på dressyrbanorna för er! :)

2011-05-03 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0