svar på tal utkast


hanna ^^ om Dag 4 - Favoritbilderna på min häst:
vart har du köpt benskydden på femte bilden ? ^^
Tacksam för svar

Svar: Antar att det är eskadronskydden med ludd du menar?
Dom är köpta på Svensk Ridsport i kungsbacka :)


Fatma Chahrour om Dag 9 - mitt bästa hästminne:
Man ser verkligen på filmerna hur bra ni sammarbetar och Filip ställde verkligen upp där vid fel väg, vilken jättesnäll ponny! Undrar vart han befinner sig i nuläget, om du vet det? :)
Anonym om Dag 9 - mitt bästa hästminne:
vart står filip nu? :) han är såå duktig! :D

Svar: Jag vet var han är nu och jag är säker på att han har det jätte bra, dock rätt så långt bort så kan inte direkt komma och hälsa på :/


Sally :
Till Andrea: vad tycker du om Dyon the difference? Jag var påväg att köpa ett men min mamma hade hört runt och dom hon frågat hade sagt att det inte gett någon skillnad/bortkastade pengar. Ser du det så eller har du märkt av någon skillnad? Skulle du kunna dra fördelar/nackdelar?

Svar:
Hitills är jag bara possetivt överraskad. Min mamma hade oxå kollat upp det och hittat någon stanns att det funkar för 3/10. Bästa vore ju om du kunde prova ett innan :P
Men har hästen symtomer på att den kan ha spänningar i nacke eller är försiktig om sitt huvud tycker jag att du ska köpa ett :P
Jag har märkt stor skillnad på att dumle tar stöd på bettet och inte slår sig fri lika ofta, han accepterar även en låg och stadig form.

Fördelarna har jag ju redan nämt tycker jag haha.
Men nackdelarna kan vara om man inte kan anpassa det eller att det helt enkelt sitter fel på hästen.

Det är ju viktigt att det håller sig stilla och inte åker fram.
Men spänner man det rätt så gör det inte de, många spänner det för löst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0