ÅBY

Gick faktiskt bättre än vad jag hade vågats hoppas på!
Men det var något i ryggen, går inte in på detaljer men nu ska han ilfl longera med pessoa-sele & tömköras i 7 veckor för att verkligen jobba med ryggen o sätta under sig och inte sänka ryggen!
men jag är ändå lättad att det inte var hasen eller så, men vi räntgade även ryggen för att kolla att de inte var ett minsta tvek att de va något i ryggraden koterna o så :) Men de gick jätte bra o såg jätte fint ut (;
Sen blir det förmodligen så när han är helt i gång om ca: 9 veckor så ska han åka på till ridning hos min dressyr tränare i 1 månad, dit ska han för att han är helt enkelt för svår för mig jag klarar inte av att få han i den formen o trampet osv själv och eftersom jag verkligen vill att han ska bli bra förtjänar han någon som verkligen vet vad hon håller på med :) Det blir litet hjälp på traven där då så fortsätter jag sen och tränar för henne för att behålla den här formen som vi kommer sträva efter!

Ragge idag hos vetrinären =)♥


Kommentarer
Postat av: Mysan

Skönt att det gick bra :) jädrar va stor han ser ut på bilden hihi :)

2010-08-30 @ 20:48:52
URL: http://Nogg.se/janssonsfrestelse
Postat av: Josefine Carlsson

Hejhehj hoppas det blir bra igen :')

vad är pessoa-sele ? xD

2010-08-30 @ 20:55:19
Postat av: ellen a

skönt :D

2010-08-30 @ 21:10:06
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: tilde - horseaholic - it's a lifestyle

härligt att det gick bra! snart är ni tbks igen :))<3

2010-08-30 @ 21:37:19
URL: http://horseaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0