Dålig update

fööörlåååååt för dålig update, tränade ju som sagt igår och det gick så SINNES bra!
Hoppade lite serier, mest låga hinder :) Men avslutade med en kombination där räcket ut låg på 110, såå galet go är hon. Inga dumheter eller någonting knappt igår:)
De blåste en hel del så hon var rätt spänd ibörjan, men så satte vi på henne en mössa så blev det mycket bättre! :)
film kommer i mitt nästa inlägg:D

Detta var min outfit från igår haha!
Blå stickad tröja från kingsland
Bruna (VÄLDIGT gamla) ridbyxor från back2back
Svart hööks srumpor, sjukt fula men galet sköna, vann dom på en tävling med Pride haha
Sen hade jag min svarta JW hjälm, svart riders company väst., mina tretorn och ett vanligt vart spö som är mitt "hemma" hopp spö :)

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0