Dessan<3

Idag kommer min systers förra häst tillbaka för mamma ska ha henne på ett ridläger som hon ska vara på nu mån-tis-ons :)
Men nu ägs hon av kristina som äger stallet nellie står i !
--------------------------------------------------------------------------------------------
otroligt personlig härlig häst det där, som min syster gjorde ett grymt jobb med!
en härlig historia om dem där 2, min syster var och provred en häst som hade gått 130 men nej den var inget alls för henne så hon ville åka till visingsö för att kolla på häst och jaa där hitta hon den lilla pärlan som inte kunde ett skit. Hon gick varken i form kunde inte galopp-fattning och ja hoppa det var lite läskigt tyckte hon =')
men hon hade *det* och när hon hoppade hoppade hon med en sådan grym teknik genom hela ryggen så jävla grymt hoppar hon! Men min syster fick verkligen ordning på hoppningen men det behövdes mer tid i dressyren och ja johanna har bestämt sig för att flytta till london så kristina har köpt henne och där har hon det verkligen super och nu har hon blivit lite till riden i dressyren av kristian ;) ska bli spännande och se hur musklad och fin hon är nu! (:

här är lite bilder på fina dessie!
 



haha dem hade kul tillsammans! ;) klockren bild.

ragge<3dessie


Kommentarer
Postat av: Alice ;)

hejsan,



Jag undrar om ni inte skulle kunna lägga ut lita bilder från ur det ser ut i erat stall.



Är verkligen jätte nyfiken. Hahaha, roliga intressen jag har då!



Tack på förhand!



Ps. jätte bra blogg!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-08 @ 18:05:57
Postat av: Anonym

Ragge är väl en connemara? :) ska du lisa på connemara sm nu den 14-15 augusti? :D

2010-08-08 @ 18:47:00
Postat av: Anonym

Min häst kommer också från Visingsö :))

2010-08-08 @ 18:53:52
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: m a t i ld a

godkväll' har helgen varit bra för din del? jag har köpt isadoras matte top coat. jag bara älskar det. vad tycker du? med eller utan?

2010-08-08 @ 18:59:45
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Haha, jag svarade precis dig på bdb när jag såg denna kommentaren sen. Men det är helt okej :)

Tyvärr ingen mer bild :(

2010-08-08 @ 19:47:59
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

härligt bilder =d



P.s ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen =

2010-08-08 @ 20:37:51
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: ellen a

sööt :D

2010-08-08 @ 21:46:06
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0