Gästbloggning!

Hej igen alla läsare!

Hoppas ni inte redan har glömt mig, måste erkänna att jag saknar att blogga ibland, saknar självklart alla er goa läsare! Blev ju ett snabbt slut så tänkte förklara mera nu varför jag slutade..

När jag bestämde mig för att sluta blogga så va jag rätt nere, som ni kanske märkte, eller orkade inte blogga just då för att jag hade mycket omkring mig. Hade precis gjort slut med min pojkvän, då är man ju alltid lite ledsen i början - nu är det bara skönt att ha blitit av med honom hehe! Hade även rätt mycket att göra i stallet, hemma osv! Och sendan så kände jag att jag absolut inte skulle hinna blogga nu när jag skulle börja gymnasiet osv. Kort förklaring om varför :) Svårt val, hade ju gryma läsare!

Började skolan förra veckan, var helt 100 på att jag hade valt ett bra gymnasium, men det har jag verkligen inte haha! Ska byta så snabbt de går! Lärara värkar vara bra, men folket är bog noooooo på de, bara invandrare så vi svenskar är typ mobbade, asså att det är invandrarna som är rassar, haha ah ni fattar vad jag menar!

Lallie går som en klocka förövrigt, vet inte om jag bertättade det när jag bloggade men ska iaf vara med i Nääs dressyrlag div 3 hah! Ska faktiskt bli roligt, har aldrig tävlat dressyr på riktigt någon gång, så är faktiskt lite nervös nu! Första omgången är nu i helgen i Essunga :) Ska även vara med i div 2 i hoppning i höst, även det ska bli sjukt kul! Fick ett jättebra lag med duktiga ryttare så det ska säkert gå bra.
Har för mig att jag nämde att jag var trött på Nääs, vilket jag fortfarade är.. har lite nya planer på g så hoppas att allt blir som vi hoppas på snart :) Ni vet ju även att jag ska sälja Lallie till våren, är redan ledsen över det.
Om jag ska vara ärlig så tycker jag lallie Har blivit skitfin sedan jag fick honom, då han var väldigt stel. MYcket bättre nu, gämfört med då så är han som en gelegroda att sitta på nu, mjuk och fin! :D älskar den ponnyn, kommer bli rikitgt svårt att sälja honom! Men ska ju som jag berättat åka som utbytestudent till USA mellan 1 & 2. De blir även ett år som jag kan känna efter som hästar verkligen är min grej, om de är det köper jag en häst när jag kommer hem, dock en storhäst annars köper jag en bil!

Ungefär så som det ser ut för Lallie och mig nu! :) Btw blir jätteglad om ni ser mig på någon tävling eller utanför och ni kommer fram och hälsar!! 

Måste säga att jag saknar er gryma läsare, ni måste varit dom bästa! hoppas att ni har det så kanske jag kommer och gästbloggar någon annan gång! :D








Kommentarer
Postat av: Moa Eriksson

Sådärja! :D

Tacl så mkt, hälsa frida tack från mig - moa hon vet nog tror jag.. (:::

2010-08-25 @ 15:30:52
Postat av: Anonym

guud.

du kanske ska lyssna på andra o inte tro att du är bäst för de är du inte.

hela sommarn baja ska börja på ett as bra gymnaium hur fan vet du de när de är nyöppnat?

sån jävla idiot är du, sämsta

2010-08-25 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0