Gästbloggning

Tjenare!
Länge sen nu, tänkta bara uppdatera lite om mitt läge vettu!
Filip är i super form, har hoppat msvb nu hela sommaren. Ska hoppa lite LB & LA nu.
På skolavslutningen så hämtade jag min nya ungponny, Carraig Donn även känd som Dumle. En maxad D-ponny född 2005. Blivande stjärna innom hoppning, super inställning.
Ska mätas och sen börjas tävla, LC / LB ska han gå året ut sen så ska vi försöka kvala till 6-års championatet nästa år.

Jag flyttar till kungsbacka nästa vecka och börjar på SRG - sveriges ridgymnasium. Stackars alla små 95-or som har 9an kvar... HAHA!!!
Filip är även tillsalu om någon är intresserad?!
Hade en annons ute på honom förut men den är ogiltig. Även så priset.
Intresserad?
mejla miig [email protected]

Vääääldig snabb gästbloggning!!

kiss and love
Andrea

btw. måste göra hiss och diss

Hiss
Ayr8, världens skönaste hjälm
Dumle, sjukt skön ponny
meeting, ingen kommentar!!

Diss
bloggare som klagar på andra människors ridning, sjukt dålig stil
att kingsland gör så mycket kollektioner, jag hinner inte med!
att jag har 7 emaljfrakturer!

Kommentarer
Postat av: emma

kan inte du blogga med lisa? :D

2010-08-17 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0