Hejhej

Vet verkligen inte vad jag skall blogga om, sjukt svårt. Får väll bli det vanliga typ om hur jag ska ridag idag.. Ska iaf rida ut med Ylva, Emma, frida och Disa, ? tror inte det var ngn mer. Lisafisa kan ju inte följa med för ragge ska ju bah tömköras och sånt:(
Ska klättra lite också, det behöver verkligen min häst, det stärker muskelaturen, spec rygg och bakben, men gör även hästen smidig och välbalanserad!

Jag var sjukt slarvig och inte putsade igår :O Måste göra det ordentligen idag! Försöker göra det varje dag (så ofta jag hinner) :) Då blir lädret mjukt och håller mycket längre. Mjukt läder är det bästa som fiiiinnnnsss :)


jag på Rose, lisa på mazarine
/ caroline

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Sööt bild! :)

2010-09-01 @ 07:09:08
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: amanda :)

sött :)

2010-09-01 @ 15:13:39
URL: http://acffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0