hemsk dag!

Vaknade med världens migrän huvudvärk, gick upp och åt frukost, tog två tabletter, gick och la mig igen, vaknade, såg att mitt rum såg ut som ett helvete MÅSTE STÄDA! Är världens mest städberoende skulle ja tro :O Men huvudvärken har fortfarande inte gått bort, och de värsta av allt är ju att hästen blir lidande, måste verkligen rida idag, villl verkligen rida! Hade tänkt jogga lite i padocken och göra lite lösgörande, men känns inte som om mitt huvud är kapabelt till det idag ;o Vill inte låta någon annan rida heller ;O eller inte nu när hon är så ny för mig och så, och hon är ju rätt speciell också, men mer om det en annan gång
ciao

Kommentarer
Postat av: freeker @ BDB

Hej Lisa. skulle gärna veta om du har kvar din blåa scapa tävlingsset + om du skulle sälja den för ett bra pris :P ?

vore snällt om du svarade,PM på bdbd isf.



Grym Blogg !

2010-08-21 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0