Herre j'klar silket dressyr pass

Idag red jag ett ordentligt dressyr pass på killen i dressyr sadeln och allt!
gick faktsikt riktigt bra men vi behöver träna på vänster galoppen lite mer sen så :) och att övergångarna ska bli lite mjukare och ökningarna lite bättre (:
Annars gick han riktigt fint och jag red ordentligt, härligt att ha en ponny som gör det man ber honom om om man rider ordentligt!
mamma tog massa bilder som kommer efter jag har duchat! men lite smakprov kan ni få :)
obs. att jag rider nästan aldrig i dressyr sadeln drf är min sits inte den snyggaste/bästa men jag jobbar på den ;)



haha naww :) två super trötta ponisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha emeli <333333



o för att va lite snäll, du har sjukt snygg hjälm!

2010-08-05 @ 23:57:29
URL: http://rrrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

17

2010-08-08 @ 14:39:43
URL: http://goldenlips.blogg.se/
Postat av: moa

17

2010-08-08 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0