Imorgon!

bär det tidigt av till stallet :) ragge ska släppas ihop med 3 nya hästar och jag e så nervös.. Är alltid det är så rädd att han ska bli sparkad men måste tänka att han är en häst och han e en livlig filur i hagen och skulle inte klara av att gå själv hela livet i en liten inhängnad grus ruta näh fy! men det är la bara att slå in den lilla ömtåliga ponnyn med skydd högt och lågt ;) Och ja han är ju lite kaxig med de e det som är störande -.-
LITEN MEN TUFF, enligt sig själv haha min kokoponny de<3
Ska självklart ha med kameran MEN mamma o pappa åker utomlands imon och han har med det stora objetivet till hans kamera :( men men de får gå!
Kommer sakna dem massa och ja kommer få typ "lifta" upp till stallet varje dag haha eftersom min syster har flyttat till london så är de ingen som kan köra, men jag har underbara vänner som alltid hjälper till och så så de löser sig!

underbart söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0