Inget stall idag!

har inte vart i stallet idag, jenny har han idag(måndag) torsdag & fredag!
jätte skönt att få av lite avlastning ibland.
------------------------------------------------------------------------------------
Och nu ska jag vara ärlig här, ragge har börjat krångla välldigt mkt nu bara dem senaste dagarna han började när jag dressyr tränade och då gjorde han som han gjorde förra gången när han var skadad han lix bara stannar och tro mig det går inte att göra ett skit han lyssnar varken på skänkeln rösten eller spöt så de e ingen idée attt sitta där o slå honom!  Det är precis som han har frusit fast.
Så jag är jäättte nervös att han är skadad det är lite drf jag inte vart närvaravnde dem senaste dagarna här på bloggen och inte velat skriva något om det men jag menar ni skulle ju tillslut ändå märka att jag aldrig skrev om ridpass komm med bilder el. tävlade el liknande..
Men så fort mamma kommer hem från sin resa så ska vi åka och kolla han men sen kan det vara så att han är trotsig med och ja han kommer undan när han gör så här för det går inte att göra ngt.
Så jag har vart lite less här några dagar men det känns skönt att berätta det på något sätt.
Kostigt, ja jag tycker det för jag har verkligen ridit honom rätt om man säger så och vart noga osv. ah jag vet inte riktigt vad man ska säga för har man inte sett hur han gör i verkligheten tror jag inte man kan fatta precis.
Men men nu är det bara att vänta och se ad som händer.

OCH SNÄLLA ha lite respekt nu.

Kommentarer
Postat av: ellen a

vad tråkigt :( hoppas verkligen inte att han är skadad, vet hur tråkigt det är att ha en sjuk häst :(.

2010-08-23 @ 20:36:26
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Clara

Hoppas verkligen inte att de är ngn skada! :( Men de kan ju va så som du säger att han är lite trotsig. Men det är ju jätte bra att ni kollar upp de för säkerhets skull lix!

2010-08-23 @ 20:48:08
Postat av: Lovisa

2010-08-23 @ 21:39:55
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hoppas verkligen att det inte är nån skadda:( Bra att ni kolla upp det:D

Hoppas att han bara är trotsig i såna fall;)

2010-08-23 @ 21:40:56
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0