inköp

Just det, jag ska få en ny hjälm sa mamma, gpa hjälmen skall slängas ochså skall jag använda min JW som vardags hjälm. Har inte riktigt bestämt vadjag vill ha för hjälm till tävling bara ;O kanske en Ayr8, men är inget jätte fan av dem precis.. Isf blir det den som är svart och med guldigt på.. Det passar med sötvlarna :)


kommer sakna min gpa :(

har båda den blåa och den gråa på bilden:) men dom är gamla och inte så säkra i att rida i längre :O
fått sig en del kraschar, då jag typ fått hjärnskakning och sånt :(
hur ofta byter ni ridhjälm?

Någonting som jag också vill köpa är nya fin skydd och nytt fin schabrak :D även fast jag inte tävlar så är det alltid roligt att ha :)
Men det kanske får vänta lite :)

träningsfilmen får vänta tills nästa inlägg, måste redigera ihop den:)

/ caroline


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du ska köpa den möörkbruna lamicell mastern (med guldränder) den ser ut att vara svart o matchar stövlarna :)

2010-08-26 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0