kommentar

Anonym om fina bilder av klara:

Måste bara fråga en sak ((:
Nu har ju eran blogg blivit ganska stor (?)
märker ni det när ni är ute på tävlingar och så ? liksom kollar folka mkt ? o typ så här när massa mäniskor skickar bilder o så ? Får ni prestations ångest ?
Kul om ni båda gjorde ett inlägg om de

---------------------------------------------

Gud känns som alla lite "större" bloggar han redan skrivit inlägg om de här men men vad gör man inte för ens läsare ? ;)

Asså jag har aldrig haft prestations ångest eller liknande innan men jag har faktiskt fått det nu på det senaste, för när man är ute på tävlingar så brukar det vara ilfl någon/några som är där och granskar än från topp till tå.
Och tyvär finns det alltid någon som står o håller tummarna för att det ska gå dåligt och om dem ser det direkt på plats så kommer de ju självklart en kommentar om vrf man inte skriver resultat osv.
men nu brukar jag ju skriva resultat för ni följer min o ragges väg i både framgång o motgång, men de jag menar är att om man inte skulle skriva de så skulle de komma en massa kommentarer om hur det gick osv för även om man inte den personen har vart där så har den gått in o snappat upp de på internet! Det tycker jag är lite störande inte att den kollar upp resultatet men utan att kommentera de de e så onödigt ? jag vet ju själv hur det gick och om jag inte vill skriva ut de så gör jag inte de, det känns som om folk kommenterar det bara för att andra läsare ska se som om "kolla vad dålig hon är".  Så min prestations ågest har vuxit i den fart som bloggen har blivit större kan man säga.. Fast sen är jag ganska bra på att koppla bort saker och verkligen tänka "lisa skärp dig fokosera på det du ska göra nu" men ibland så glömmer jag bort o tänker på helt olika saker asså om bloggen typ vad ska jag skriva o blablabla o de e så störande men ah då är det bara att ta sig i kragen och skärpa sig!
Sen att folk kollar gör ju också att man får lite ångest när man typ märker att folk samlas nästan om än, och att folk tar kort haha det är ju bara kul jag vill ha så mkt bilder på ragge som möjligt :)

Det finns mkt posetivt o negativt att ha blogg, men det mesta är posetivt men det är synd att det finns folk som verkligen hoppas att det ska gå dåligt osv,
men det är bara att se över dem o skíta i de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0