lite frågor lite svar ;)

ja hur mkt kostade det och var kan man köpa tränset? :D
Jag antar att du syftar på det bruna equippe tränset :) jag köpte det begagnat för 1000 kr!
jag blev typ kär i det så kunde inte låta bli att köpa de :) älskar dendär saken snokremmen sitter fast i :) Men vet inte vart man kan köpa de eftersom jag köpte de begagnat, så ni kan ju kolla på hastnet o sånna sidor så kanske ni hittar ett (;
men jag leter efter ett nytt men hittar verkligen inget ;o Men kärlek på mitt nuvarande ändå <3



Såå sööt. :)
Bara undra har du fler Tretorn stövlar, du har väl haft 3 olika minst? Är de andra sålda eller slängda, använder du dem? :P
Älskar eran blogg. :D
Tacksam för svar.

Nej jag har 1 par tretorn jag är inne på mitt 4 par :P ah kvalitén suger!
så dem andra är slängda tror jag väll :P Men har beställt ett par till men dem kommer aldrig :S Jag har väntat på dem i 2 månader typ.. lika bra att ha 2, ett par hemma o ett på tävling!


Vad har du för kamera? :) Fina bilder, speciellt bild nr 3, vad hade du för inställning då?
Nikon d40, Hade på "P:et", optimerad på VI+ extra förstärkt, Vitbalans på auto och 800 i ISO.
Tror jag hade det ilfl :) man får exprimentera sig för att få som man vill typ ;) jag gillar när dem är starka, färgerna o så!


Kommentarer
Postat av: amanda

typ svar till kommentaren om tränset , det finns ialafall hon equipe (såklart) man kan säkert beställa från dem , men på störra tävlingar o sånt sp har ju equipe sitt tält där och säljer massa :) dock vet jag inte om dom fortf säljer de tränset eftersom de har kommit massa nya ;)

2010-08-10 @ 16:39:49
URL: http://tjaamanda.blogg.se/
Postat av: Rebecca Lejon

Jaa, jag har ett par svarta tretorn och jag är inte speciellt försiktig med mina saker så de gårlättare sönder.;s

Men vill ha röda eller marinblåa nu, fast helst gröna. Typ speciallbeställa från engalnd. :)

2010-08-10 @ 17:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0